*Mercat de bules* 5


-Tal com t'ho he explicat, és el que em va dir el que em va trucar per telèfon, el que porta els assumptes econòmics, el que parlava a la catedral; em va dir que si volia els diners en negre o volia més diners, que no hi havia cap problema i sobretot que contestara ràpid i, va afegir que arribat el moment aquesta gent pot ser molt perillosa. Tinc por. Avui no he dormit… Què faig? No sé què fer…per una banda és vendre'm, de l'altra és triar ser honrat i el perill alhora…Uff Què faig? No hi ha temps per pensar…

-Mira, jo firmaría el contracte i d'aquests diners enviaria vuitanta mil a Cocó, a l'orfenat Betània a Costa d'Ivori i almenys ajudes en alguna cosa bona… 

-Conteste o anem a València? 

-Contesta i després anem…

-Per què m’ha de passar això a mi?

*B.M.*

Comentarios

Entradas populares de este blog

*Huidas*

*Nules News, 2*

*Camposanto*