*Mercat de bules* 4


 Escolte amb atenció, encara que sé que vostè ha d'estar dubtant a acceptar la proposta, l'estic trucant sense permís del cardenal, perquè jo sé de l'exagerat interès que tenen en què vostè treballe per a ells i, li faré jo una proposició, que sé que està aprovada per endavant, si vol que tot o part dels diners que li han de pagar per les conferències, siga en negre això està fet…i si en demana més, també. 

Jo li pregaria que tinguera una miqueta de pressa a contestar,  li demane un esforç, perquè em sembla que redundarà en bé de tots.

-Jo no el conec a vosté mes que d’ahir…Em dona por tot…

-Només li puc dir que aquesta gent, té una aparença, però pot ser molt perillosa, arribat el moment…Conteste aviat si us plau…


*B.M.*


Comentarios

Entradas populares de este blog

*Huidas*

*Nules News, 2*

*Camposanto*