*Grip*


 Hi ha d'haver alguna cosa de bruixeria, perquè no és normal que jo i molta gent sapiguem aturar la sang del nas i passar la llista, des de fa molts anys, cosa que ens ensenyaven el dijous sant - Ja veus tu! I no sapiguem curar una grip.

Ai, la salut!, sense vindre a compte, ens hem refredat gairebé tots, jo m'he refredat el primer.

Les farmacèutiques estan fent caixa, com cada any.

Els refredats són per a mi un martiri xinès. Sort que com a molt agafe un a l'any. Em sento esgotat, atordit, embotat, cansat, cruixit i a més amb febre, em sembla que s'acaba el món.

-La meva mare té mocs, tos i respira malament.

-El meu pare és al llit amb febre.

-I jo gastant mocadors a punta pala.

-El capellà va haver de suspendre la missa l'altre dia.

I els hospitals plens a rebentar de gent.

Això abans no passava, ha de ser provocat, perquè els mocs no són del mateix color.

Com ho veus?

-Jo faig tomes d’anís del Mico, es lo que mes em proba…

*B.M.*

Comentarios

Entradas populares de este blog

*Huidas*

*Nules News, 2*

*Camposanto*