*Escriure*


 M'han preguntat avui, vigília de Reis, si sóc jo el que escriu al bloc…m'ha estranyat un poc la pregunta, perquè el meu nom apareix als escrits.

-Com fas per escriure?

-¿Segueixes un guió?

-¿Inventes o és real tot?

-Bé…escric perquè em neix fer-ho. Tinc la necessitat d'escriure el que em vull explicar a mi mateix.

No tinc cap guió. Sé coses de què vull parlar. Poden ser inventades o no. No hi ha un percentatge exacte de veritat i de mentida o ficció, per mi escriure és com nadar en una platja…hi ha tanta aigua, és tan extens tot l'horitzó que puc entrar per un lloc i aparèixer en un altre o al mateix, després de fer una volta o diverses.

Les idees solen anar on van els corrents del que llegeixes, el que sents, on et porta el teu cap, creus que vas cap al sud i apareixes al nord.

En el fons, crec, que escric per veure si sóc capaç de fer aflorar allò que no he explicat mai, ni a mi mateix.

I encara no és fàcil.

Espero aconseguir-ho algun dia, Mentre aniré escrivint…


*B.M.*

Comentarios

Entradas populares de este blog

*Huidas*

*Nules News, 2*

*Camposanto*