*Benicàssim church*


 Tinc una amiga monja, casquivana, que viu de festa en festa des de sempre, ningú no se'l nota excepte jo; li agrada ballar apretat, és jove i ho perdrà. És súper.

Però el que m'agrada més d’ella, és l'actitud crítica que té amb l'empresa per a la qual treballa. Ahir em comentava: Escolta, Blaet, has vist el bisbe que s'ha posat fil a l'agulla per acabar l'església de Sant Tomàs de Benicasim? L'obra està parada des de fa més de 20 anys i es gastarà milió i mig d'euros, per tenir una altra església buida, com totes les altres! Com si aquests diners no es pogueren utilitzar en coses més importants.

Ara, de diners en rep tants, que tot li és igual.

Hauries de veure'l quan entra en un antiquari…es torna boig. Tant li fa quatre que catorze mil, la culpa és vostra per fer tantes donacions. De veritat et dic que no sap què fer amb tants diners. Espere i tots esperem que aquesta siga l'última cagada, l'obra culminant d'una gestió, tan nefasta, que ha estat capaç de superar els seus predecessors, que mira que eren dolents de collons. Cases Deordal, Reig Pla…. Maremeva.

No els cau la cara de vergonya de viure absents dels problemes de la gent!

Oropel, Faust i Festes, aquests són els seus poders. Això hauria d'aparèixer als seus “nobiliaris” escuts anacrònics.

Visca la meva monja i la mare que la va parir!

*B.M.*

Comentarios

Entradas populares de este blog

*Huidas*

*Nules News, 2*

*Camposanto*