*Matchbox*


 Matchbox

No fume, des de…ni me'n recorde, però tinc amb mi una fictícia caixeta de mistos, m'hauria agradat ser client del Palleter, però aquesta seria una altra història. La meva caixa de mistos va estar plena i s'han anat gastant un a un cada misto que he fet servir. Cada enllumenament ha estat, gairebé sempre, un fracàs o una fogonada, de quasi èxit, sense rotunditat. S'ha compost la meva vida de retalls d'intents de prosperar, però gairebé mai he guanyat, he hagut de capgirar la tela de la jaqueta de torn o l'abric, una vegada i una altra. Ara gairebé ni mire la caixa, quan l'obric, perquè no vull saber quants mistos em queden, no em preocupa en absolut el nombre, tan sols vull que els propers enllumenaments, siga quin siga el número, vagin encaminats a il·luminar una zona ideal on puga fer feliços les persones que porte al cor.

B.M.

Comentarios

Entradas populares de este blog

*Huidas*

*Nules News, 2*

*Camposanto*